top of page
Picture2.jpg

FIND THE MAGIC IN YOURSELF

5 מתנות משנות חיים שתקבלו בטיפול

ללכת לטיפול היא החלטה שדורשת משאבים יקרים כגון זמן וכסף אך אנו מרווחים ממנה משהו שלא ניתן לכמת במחיר. היא משתלמת בטווח ארוך בכך שהיא משנה חיים. הפחתת סבל וקושי והעלאה בתחושת הסיפוק והיציבות הם דברים שאין להם מחיר בסופו של דבר. 5 דברים משני חיים שתוכלו לקבל בטיפול:

1.ללמוד להרגיע את עצמי

מחדר הטיפולים אנחנו לא יכולות לשנות ולחנך אנשים אחרים או את הסביבה אלא רק את עצמנו. אחד מהדברים הכי חשובים שכל בן אדם יכול ללמוד הוא היכולת להרגיע את עצמו. זאת מפני שבחיים אנחנו נפגוש אתגרים וקשיים שאין לנו שליטה על קיומם. כל האנשים בעולם חווים אכזבות וקשיים אבל ההבדל הוא האופן שבו כל אדם בוחר להגיב. לכן היכולת שלנו להתמודד עם קושי ולהרגיע את עצמנו היא אחת מהמתנות הכי גדולות שאדם יכול להעניק לעצמו והיא מתנה שמלווה אותו לכל החיים.


2.לא לתת ללונה פארק של הרגשות לשלוט בי

בטיפול נלמד שלא כל רגש שאנחנו מרגישים הוא ייצוג נכון של המציאות ולא כל מחשבה שלנו היא נכונה. זה אולי נשמע ברור או קל ליישום אבל במציאות אנחנו מוצאים את עצמנו מגיבים בצורה שלא משרתת את המטרות שלנו. רגשות עזים שיכולים להתעצם ברגע יכולים לגרום לנו לומר דברים שאנו נתחרט עליהם בעתיד. אנחנו יכולים גם למצוא את עצמנו פועלים שוב ושוב באופן שלא מטיב איתנו בטווח הארוך ואף גורם לנו לפגוע בקשרים חברתיים, בעבודה ובקשרי משפחה.


3.לאהוב את עצמי גם שאני נכשלת

נלמד לטפח את הקשר שלנו עם עצמנו באמצעות קבלה עצמית כולל הסכמה להסתכל על הצדדים הפחות יפים ונעימים שלכולנו יש. קבלה עצמית וחיזוק האהבה העצמית הם מסייעים לנו להיות אנשים בעלי גבולות יותר ברורים ופחות תלותיים באחרים. נקיים קשרים חברתיים וזוגיים מתוך מקום של רצון ולא של תלות. בנוסף, שאנחנו הבית של עצמנו אנחנו פחות נמצא את עצמנו נמנעים מלהיות לבד ויותר נהנה מהזמן שלנו עם עצמנו.


4.לשבור דפוסים לא מועילים והרסניים

בטיפול נלמד להתבונן על מה לא עובד בחיים ומה כן עובד בחיים. הרבה דברים שאנחנו עושים הם עובדים ומביאים אותנו למחוזות חפצנו אבל חלק לוקחים אותנו ללופים ולתחושות חוזרות של חוסר הצלחה. ביחד נעשה סדר, נראה מה כן עובד ונחזק את זה ומה שלא עובד נלמד לשחרר.


5.לחסוך זמן יקר

ללכת לטיפול כרוך בהשקעה כלכלית ונפשית אך אנו נרוויח ממנה משהו שלא ניתן לכמת במחיר וזו הטבה באיכות החיים שלנו. הפחתת סבל והעלאה בתחושת הסיפוק והיציבות הם דברים שאין להם מחיר בסופו של דבר. אם אתם חושבים שטיפול יכול לעזור לכם אל תמתינו שנים כדי לפנות לטיפול כי פשוט חבל על הזמן שלכם.ההחלטהד הטיפול יחסוך לכם זמן יקר ערך שבו תוכלו לקדם את עצמכם מהר יותר אל עבר מטרתכם בין אם זה מציאת זוגיות, עבודה מתאימה, בעיות ביחסים, דיכאון וחרדה.

135 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page